Jsme partnerem rozhlasové sítě Radiohouse s největším podílem na rozhlasovém trhu. Nabízíme víc než prodej reklamního času.

radiohouse graf

Kombinace 2 celoplošných 57 regionálních a 30 internetových rádií. 
1 kontaktní osoba, 1 mediaplán, 5,3 milionu oslovených 
Jedním spotem zasáhneme 1.000.000 lidí

Pro každou cílovou skupinu, nejlepší kombinace celostátních a regionálních stanic

NEJPOSLOUCHANĚJŠÍ HUDEBNÍ RÁDIO PRO MLADÉ


ico home

1 667tis

posluchačů týdně celkem

439tis

posluchačů týdně v Praze

68,8%

ve věku 20 - 40 let


mapa evropa2

mapa pokrytí


mediální data a ceník Evropa 2

NEJLEPŠÍ SPOJENÍ REKLAMY A PROGRAMU RÁDIA


ico home

1 536tis

posluchačů týdně celkem

297tis

posluchačů týdně v Praze

60%

soc. ekonom klas A,B,C


mapa frekvence1

mapa pokrytí


mediální data a ceník Frekvence 1

MODERNÍ MULTIMEDIÁLNÍ STANICE PRO MLADÉ POSLUCHAČE

ico home

411tis

posluchačů týdně celkem

205tis

ve věku do 30 let

63,6%

středoškoláků


mapa fajn radia

mapa pokrytí


mediální data a ceník Fajn radia

OSVĚDČENÉ HITY, REGIONÁLNÍ ZPRAVODAJSTVÍ A UŽITEČNÉ SERVISNÍ INFORMACE

ico home

1 210tis

posluchačů týdně celkem

439tis

ve věku 20 - 49 let

12stanic

regionálních rádií


mapa hit

mapa pokrytí


mediální data a ceník Hit radia

NEJPOSLOUCHANĚJŠÍ REGIONÁLNÍ RÁDIO. IDEÁLNÍ PRO STARŠÍ POSLUCHAČE

ico home

1 100tis

posluchačů týdně celkem

70,6%

ve věku 40 -79 let

9stanic

regionálních rádií


mapa blanik

mapa pokrytí


mediální data a ceník Radia Blaník

Attractive - to je víc než prodej reklamního času. Od optimalizace mediaplánu přes nápaditý spot a po inteligentní práci s rozhlasovými formáty

ico home

Strategie

Navrhneme strategii s ohledem na produkt, cílovou skupinu. Kromě spotů navrhneme i využití speciálních formátů včetně živých vstupů a informací ve zpravodajství.

taska ico

Mediamix, mediplán

Navrhneme nejvýhodnější mix regionálních i a celostátních rádií, zvolíme formáty s ohledem na rozpočet, vyjednáme slevy a bonusy, připravíme časový harmonogram.

ico home

Výroba spotu

Připravíme přesné znění spotů podle plánované stopáže. Nahrajeme mužské i ženské hlasy/role ve studiu, vyrobíme hudbu a zvukové efekty. Spoty rozešleme do rádií.

ico home

Propojení na daší média

Pro maximální efekt reklamy v rádiu navrhneme propojení s dalšími médií, s www stránkami, či v reklamě přímo na prodejních místech.

Speciální operace - využijte nadstandardní formy rozhlasové komunikace

kruh radio GRPy

Exkluzivní GRPy ke spotům 

10 vteřin klientského sdělení, které tematicky navazuje na Vaši spotovou kampaň a je umístěno exkluzivně mimo reklamní blok

kruh radio doprava

Sponzor dopravního zpravodajství

Informační servis, který přináší nejaktuálnější dopravní informace. Klientský spot v délce 10sec je umístěn u servisu a bude vysílán 5x denně mimo reklamu ostatních klientů.

 

kruh radio pocasi

Sponzor počasí

Informační servis, který přináší praktickou informaci o aktuálním počasí. Klientský spot v délce 10sec je vysílán 5x denně mimo reklamu ostatních klientů.

kruh casomira

Sponzor časomíry

Klientský spot v délce 10sec bude vysílán 5x denně mimo reklamu ostatních klientů v blízkosti celé hodiny nebo v okamžiku před nebo po informaci o aktuálním čase.

 

kruh rozhovor

Samostatný pořad, rozhovor

Pořad, rubrika, medailonek, rozhovor exkluzivně umístěný v programu rádia mimo reklamní bloky.Délka pořadu 30sec (vybraná rádia až 60sec), Vysílání pořadu, po-pá (5x denně). Pořad může být podpořen anoncemi.

kruh radio PR komunikace

PR komunikace – Jak na to

PR rubrika Obecné rady Tipy a „zlepšováky“, jak udělat … , vybrat … , vyrobit … apod., co mít na zřeteli, kam jít pro radu … vše v duchu life-stylového rádce. Délka pořadu 50sec + 10sec klientský spot. Vysílání pořadu po-ne (2x denně), 3 varianty pořadu. Pořad Jak na to je podpořen 4x denně anoncemi.

 

kruh spotr soutez

Spotřebitelská soutěž

Mechanika soutěže je zvolena dle formátu rádia (otázka-odpověď, výherní signál, soutěžní úkol, web soutěž atd.) Délka soutěže, min. 60sec. Vysílání soutěže, po-pá, 7-18h. Soutěž je podpořena anoncemi.V rámci soutěžního kola moderátor představí produkty či služby klienta. Soutěžní kola i anonce jsou zakončeny 10 sec klientským spotem.

kruh street call

Street call promotion

Výjezd radiohlídky na frekventované stanoviště (ozvučené auto se spotem klienta, hostesky).Možnost samplingu letáků a soutěží pro posluchače a příchozí na stanoviště. Z místa jsou realizovány reportérské vstupy do vysílání s představením klienta, akce a s pozvánkou k návštěvě. Street- Call Promotion je možné podpořit anoncemi.

 

kruh interview

Reportérské vstupy, pozvánky

Reportérské vstupy do vysílání rádia z místa akce klienta ve dnech po-pá (so + ne). Délka vstupu cca 1 min. V rámci reportérského vstupu je představen klient i akce na místě. Každý vstup je zakončen pozvánkou k návštěvě.

Reference | reklama v rádiu

het 80 08

kampaň: S barvou HET, soutěž o tablet

klient: HET - barvy


skiresort 80 80

kampaň: Albert Bomba zimní lyžování

klient: Skiresort


skiresort 80 80

kampaň: Albert Bomba - Skiresort bonusy

klient: Skiresort


skiresort 80 80

kampaň: Albert Bomba - Jarní lyžování

klient: Skiresort


het 80 08

kampaň: Klasik 2+1 zdarma

klient: HET - barvy


jezek sw 80 80

kampaň: Klára Soft - máš na víc!

klient: Ježek Software


jezek sw 80 80

kampaň: DUEL - boj s účetnictvím

klient: Ježek Software


 

"ALL-IN-ONE-AGENCY"

Všechny klíčové produkty a služby pod jednou střechou